Världens bästa

Efter en dag på jobbet, och en jobbig resväg hem med snöyra och bilar som åkt av vägen lite här och där längs motorvägen och fullt med parkerade bilar längs dalgatan (så jag fick åka varv efter varv) var jag äntligen hemma 19.30.
Junia och Kim mötte mig vid dörren. Junia pekade upp på lampan i hallen och sa mmmpa mmmpa. Hon säger det hela tiden, och är jättestolt.
Inne i köket stod ljusen tända och på bordet låg ett stort lass med nygräddade pannkakor med glass och nougatsås som tillbehör. Alltså kan man få det bättre?
Junia fick en egen skål med lite gott i. Är det pannkaksdagen så är det.

När allt var uppätet hoppade jag in i duschen. Kim ropade att det tydligen blir efterrätt också... Undrar vad det kan va? :P
Seeeeeeemla? Hmmm...


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vilken karl du har! :)

2013-02-13 @ 20:04:12
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0