V.36

Välkommen V.36, tror förra veckan var den längsta hittills denna graviditet. Det var faktiskt skönt att tiden stod lite stilla och man fick tid att reflektera över att det snart är dags. 
Det börjar trycka på nedåt, och som sagt så känns det i bäckenet. Rörelserna från bebbo är långsamma och man ser hur hela magen ändrar form. 
Kommer ihåg att jag kunde vakna mitt i natten när jag väntade Junia i V 33 och framåt och jag mådde så jäkla illa. Var även uppe och gick omkring (nattetid) för att få bukt med ryggvärken, men som tur är har jag sluppit det helt denna gång. 
Ja, jag har inte så mycket att tillägga förutom att VI LÄNGTR EFTER DIG! 








Kommentarer
Postat av: Elin

Men gud va fort det går! Känns som du nyss skrev att du var gravid =)

Superfin är du iaf!

Svar: Haha ja visst var det!
Tack så mycket :)
emelie

2013-12-30 @ 21:12:56
URL: http://esandh.se
Postat av: Mikaela

Wow vilken kanonkula, så himla fin!

Önskar dig och familjen ett gott nytt år! Snart blir ni 4.. Så häftigt och mysigt!

Kram

Svar: Hehe jaaaao en redig kula!
Gott nytt år till er också! Hoppas vi kan ses snart igen.
Kram kram
emelie

2014-01-01 @ 09:25:15
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0