Mars 2013

Vi börjar få till det ganska så bra i lägenheten och oh vad vi trivs. 


Junia trivs VÄLDIGT bra i sitt rum :) 


Kim börjar arbeta igen efter ett halvår som pappaledig. Jag och min mamma turas om att vara hemma med Junia. Det funkar utmärkt! 

Cecilia kommer hem en snabbis från Thailand och det är ju helt awesome! Försökte hitta på så mycket som möjligt tillsammans. 

Fick ett roligt brev från mamma och pappa. 


I mitten av mars drog vi ihop ett gäng vänner och hade spa kväll på skogshöjd. Borde göra det oftare!!! 

Den 17 mars träffade vi Alexzandra (Junia's barnflicka) för första gången. Hon kom hem till oss och presenterade sig och vi pratade om Junia och hennes rutiner och vad "jobbet" skulle gå ut på. 
Det klickade direkt! Åh vad skönt! 

19-21 mars var jag i Borås och valde ut julen 2013 med resten av Sveriges LjusExperter. 

Sista mars drog jag, Kim, Jelena, Tobbe och Malin till Sälen över påsken. 
Vädret kunde inte vara bättre! Dock hoppade Kims knä ur led redan på andra åket så det var ju mindre kul.... Men han satt på uteserveringarna och solade istället ;) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0