Fixar och donar

Man hinner med ganska så mycket när inte barnet är hemma. Det glömmer man lätt bort ;)
Jag har gjort två efterrätter till julafton som vi ska ha med oss. De står i frysen nu och allt är i princip klappat och klart till tisdagen. Alla paket är inslagna, och glöggen är också inhandlad. Vi ska vara i nykvarn redan vid 12 så det kommer knappast hinnas med något innan - förutom att göra mig själv och Junia julfina. Eftersom jag hoppar både vin och glögg iår så åker vi hem på kvällen/natten. Det är ju ändå skönast att vakna upp i sin egna säng, speciellt på juldagen! 

Funderar på att åka till Ica maxi och handla lite hårfärg... Har en pytte utväxt men heeeeey jag har ju tid med det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0