BM V. 32 + 3

Gårdagens besök hos Lena gick undan. 
Jag hade direkt inga frågor och hon frågade hur jag mådde och jag svarade; har aldrig mått bättre så det var inte så mycket mer att prata om :) 
Alla tester såg bra ut, min vikt, samma som förra gången 63 kg (9 kg upp sedan start) 
Mätte magen som hade planat ut lite i tillväxt men det var helt ok eftersom min kurva typ gick spikrakt uppåt förra gången. 
Lyssnade på hjärtat som låg på 150, och bebisen låg med huvudet nedåt men var inte fixerad. 
Sedan tackade jag för mig och skyndande mig vidare i blåsten... 
Nästa besök har vi dagen innan julafton och då ska Kim följa med för första gången. Junia ska också med, ska bli väldigt mysigt att vara tillsammans och lyssna på bebisens hjärta <3 

Nu är det drygt 50 dagar kvar tills vi är 4! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0