V.17

Ja, jag har väl inte så mycket o komma med.
Det rullar.
Har inte köpt en enda liten pryl till bebbo. Känns ju lite konstigt. Kanske beror på att vi egentligen inte behöver något. Ett nytt set kläder är ju kul, men jag har helt oanvända bebbikläder i storlek 50 eftersom Junia var en liten klump när hon föddes och började typ direkt på 56. Men som sagt, det vore ju kul.
Allt vore kul, men onödigt.
Det som är nödvändigt är en syskonvagn. Den ska beställas om nån månad eller två så jag har ingen stress med något.
Va skönt, då kan vi bara va. Låta veckorna gå.


Kommentarer
Postat av: Nina

Vad ska ni ha för syskonvagn? Jag har senaste veckorna köpt saker till bebos så förstår dig verkligen som inte köpt något

2013-08-20 @ 19:25:03
URL: http://vaskelainen.blogg.se
Postat av: Jossan

Vad heter appen du använder? Grattis till graviditeten förästen!

Svar: Pampers hello baby och stora gravidguiden. Tack så mycket! :)
emelie

2013-08-20 @ 19:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0