V. 16

Idag går vi in i vecka 16.
Känner mig piggare och tänker inte så mycket på graviditeten.
Dock får jag väldigt ont i magen (magknip) nästan varje gång jag äter, speciellt middagar. Så jag har fortfarande ingen direkt aptit.
Ska försöka äta fler små mål istället för 3 stora.
Vågen står på 56 kg vilket betyder 2 kg upp sedan inskrivningen.
Magen växer, Junia börjar kolla lite misstänksamt på den nu. Klappar den men förstår såklart ingenting om vad som pågår.
En grej som stör mig till tusen är att brösten fortfarande värker som f-n! Kan knappt sova på mage och om Junia kommer åt dem (typ råkar sparka lätt) så gör det så ont att tårarna börjar rinna. Borde inte det gå över snart?

Bilden är tagen igår ikväll så magen är spänd och mätt efter middagen.



Kommentarer
Postat av: Nina

Jäklar är du redan i v 16.. Jag har aldrig haft bröst problemet så har ingen aning om hur det funkar tyvärr:( har du fått frågan än om vad junia tycker om att få ett syskon? Jag tycker det är en knepig fråga för dom är ju så små så tror faktiskt inte dom fattar det förens bebisen är ute?

2013-08-13 @ 14:13:07
URL: http://vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0