Hej

Igår kväll hade vi tacokväll hemma hos Isabel och Danne. Jelena och Tobbe hade även gjort pannacotta till efterrätt. Junia var snabbast på att sleva i sig sin. Det blev en lugn kväll och vi spelade spel.

Junia sov hela natten i sitt rum, kom intassandes till oss vid 8 snåret, så somnade hon om och hon och jag vaknade kl 10.
Kim jobbar, vi bara tar det lugnt. Jag har städat hela lägenheten och det känns ju skönt att starta veckan med ett rent hem.
Om Kim inte bli allt för sen från jobbet skulle jag vilja gå och se en film på Heron. Så länge sedan vi gjorde något sådant, han och jag. Men så förstår jag också om han är trött. Han har jobbat varje dag sedan vi kom hem från Grekland.
Vi får se helt enkelt!


Busungen!


Kommentarer
Postat av: anonym

Om ni behöver barnvakt så ställer jag upp. Kram /Jelena

2013-08-25 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0