Deppigt

Jag låg i sängen hela dagen och kvällen igår. Kim och Junia var på middag hos Lasse och Åsa, så jag var ensam och bara tyckte synd om mig själv, på en lördag o allt.
Idag mår jag en aning bättre, Kim är på jobbet så jag måste verkligen upp och ta en dusch. Ska sätta mig ner och göra iordning Junia's pärm hon ska ha på förskolan och sen ska jag även skriva "berättelsen om mig" och hennes favorit sång som är imse vimse spindel. Den tröttnar hon aldrig på.

Igår kväll låg jag och koncentrerade mig på lillen i magen. Och visst kände jag lite fladder. Minns exakt den känslan från när jag väntade Junia.
Så helt ensam var jag ju inte, fick mysa lite med fladdret i magen och det var ju inte så pjåkigt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0