Trevligt!

Att appen funkar igen :)

I morse kom Alexzandra vid halv 9. Junia låg fortfarande och snarkade så vi hann prata lite i lugn och ro innan hon vaknade.
Så fort Junia upptäckte att Alex var här sprang hon fram och ville komma upp i hennes famn.
De gick in till Junias rum och började leka på mattan så jag kunde smyga ut med ett svagt hej då. Junia märkte inte när jag gick.
Känns faktiskt bättre för mig att göra så istället för att krama om och vinka och hålla på. Vill inte ha några sura miner.

Dagen på jobbet var förövrigt ganska seg men det är ju så, ju ljusare det blir och är ute desto färre lampor säljs. Därför gillar ju jag egentligen regniga dagar ;)
Men jag och sofi hade några projekt i alla fall.

Kom hem vid 19 och då stod maten på bordet.
Nu blir det nya Gynning filmen Blondie och lite lite lite godis...jag återkommer med betyg på filmen.

Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0