Till

Under mina 25 år så har jag nog aldrig tyckt så illa om en person som jag gör nu. Det har liksom växt med tiden, men nu har det kommit till det skedet att jag rent av avskyr denna människa.

Jag förstår inte hur man kan vara så elak som du verkligen är. Ingen tycker om dig, ingen vill ha med dig och göra, men ändå, på något konstigt jävla sätt krånglar du dig tillbaka in i våra liv. Tror du måste söka hjälp för att "gå vidare", släppa det som varit.

Du är en mobbare, du gottar dig i andras olycka och är rent ut sagt en hemsk människa.

Jag önskar att jag aldrig hade behövt träffa dig, men samtidigt är jag glad över att min dotter aldrig har och kommer behöva göra det.

Jag vet att du läser det här och JA ta åt dig, inlägget är tillägnat dig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kunde inte ha sagt det bättre själv!

2013-04-14 @ 23:34:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0