Skitdag

Det kliar i min kropp som skriker efter arbete. Jag skäms över att jag inte kan koppla av och vara hemma. Vad är problemet?
Har sprungit fram och tillbaka till tvättstugan idag. Junia tycker det är kul att hänga med men det är ändå jobbigt att springa efter henne hela tiden eftersom hon verkligen inte vill stå still och vara med mig tex för att hänga tvätt. Vi har 3 tvättstugor i samma utrymme och idag kom en dam in och skulle tvätta i rummet bredvid oss. Snabb som en blixt kutar Junia in hos henne, tar hennes hand och vill gå "visnings-tur" ( typ som när hon vill visa sina saker i sitt rum )
Jag hörde bara; nä men vad gör du här alldeles ensam. Då upptäckte jag att Junia var borta från torkrummet. Damen tyckte Junia var jätte rar och så rolig.
Aja blyg är hon då inte!

Annars så har det varit en kass dag...Man kan inte alltid vara på topp.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0