Jobbs

Efter dagens jobb blev vi, lilla familjen, bjudna på middag hos familjen Lindström i nykvarn. Testade även alla missoni grejer jag köpt på mig, köpte även saker till Nina, Tilde och Sara som de hade beställt :)
Det var en mysig kväll, kom hem för en timma sedan. Nu är det bara att packa Junias väska för morgondagen. Hon och Cecilia ska följa med mig till etuna sen ska de få umgås hela dagen utan mig :) på kvällen åker Kim och Junis till Arlanda för att hämta min kära familj.
Jag har 1000 saker i mitt huvud... Inte undra på att man känner sig knäpp.

Så ja hur ser morgondagen ut, gäller att planera annars går det alltid åt pipsvängen.
07.00 upp göra mig och junis klara
08.30 brunnsäng
08.45 hämta Cecilia
09.00 hämta lampor i moraberg
10.00 -18.00 JOBBAR , ska komma ihåg att ta mammas bil hem från etuna ,som har varit på upprustning ( Cecilia får ta stora bilen eftersom Kim ska ha den för hämtningen)
19.10 förväntar jag mig vara i brunnsäng och väntar på familjen. Tar sen hem wilma, Junis och Kim och börjar kvällen med middag.
Så klaaaart och planerat in i minsta detalj ;)

Hej svejs




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0