Hej

Dagen har gått i ett. Vi gick upp hela familjen vid 10, så åt vi frukost tillsammans.
Kim drog till lägenheten och jag, Junia och Becca drog en runda på stan. Bytte lite kläder ( jag och Carina hade lyckats köpa samma kläder till Junis på kappahl) sen fick becky en förtidigfödelsedags present av oss. Hon valde ut en blus på hm.
Sen gick vi till Kim och hälsade på.
Full rulle, sen tvätt, sen kom mäklaren som ska sälja täpplägenheten förbi. Efter det blev det lite mat och sen rusade jag ner till JAM där jag körde ett zumba pass. Jävligt skönt må jag säga.
Resten av kvällen spenderad med man och barn. Jag  säger barn nu för hon känns inte som en bebbo längre. Stora Junia som kan vinka och göra highfive. :)
Kläderna som Junia har på bilderna fick hon förra veckan av faster Malin, TACK igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0