Funderar

Fram och tillbaka över belysningen i nya lägenheten... Borde ju vara enkelt eftersom jag har ja allt tillgängligt men icke! Jag ändrar mig hela tiden.
Just nu är det detta som gäller i Junias rum. Antingen en rosa eller multifärgad krona ELLER en Tingeling kristall från Krebs i guld. Till det matchar jag med Hallbergs guldfärgade fötter och rosa skärmar för att ha på fönsterbrädorna. I fönsternischerna kommer vi fälla in små led- downlights med så liten spridning på ljuset som möjligt som även kommer att fungera som nattbelysning. Vid sängen kommer vi ha en led läslampa i borstat guld , perfekt eftersom de inte blir varma så Junia inte gör sig illa och bränner sig.

Hittade ingen rättvis bild på Tingeling i mässing, och bordsfoten jag pratar om är den längst till vänster på ena bilden , och skärmen är ju den rosa på den andra bilden.

Aja, hinner säkert ändra mig flera gånger om men men... Gillade verkligen den här iden :)


Kommentarer
Postat av: caroline

Vad rooligt. När är eran dotter född? den där kristallkronan i rosa var ju gudomlig. =)

2012-09-16 @ 19:24:43
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg.se
Postat av: caroline

Åh så det är en stor dam alltså =) så gullig=) antar att ni har dessa lampor i eran butik? och då får vara lite full och fråga om du vet pris på den snygga lamppa :=)

2012-09-16 @ 20:19:03
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0