Nu sova!

Junia sover. Wilma sover. Jag har precis käkat upp min ben&jerrys chocolate fudge brownie glass.
Kanske också ska krypa ner och låta drömmarna ta över.
Jag är skittrött.
Jag längtar till jul-ledigheten. Jag längtar att få vara tillsammans. Jag längtar till vår thai-resa. Jag längtar tills vi tar vårt pick och pack och flyttar!

Det är bra att längta. Det är bra att ha något att se fram emot. Då går veckorna fort.

En annan grej. Jag trivs inte i mina nya ögonbryn. Färgen alltså. Har alltid haft mörka på höst och vinter men nääääeeee!
Så nästa gång jag fixar utväxten(håret) så åker ögonbrynen också på en blonderingsomgång.

Jag bjuder på bildbevis :)

Tack för mig.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för fint halsband du har på nedersta bilden?

2012-10-17 @ 08:59:24
Postat av: Em

Halsbandet är från Grekland. Det är en slags ikon i guld. Helt klart mitt favvohalsband! :)

2012-10-17 @ 23:20:20
URL: http://emeliehellman.blogg.se
Postat av: Lisa

Det förstår jag :-) jättefin

2012-10-20 @ 20:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0