Helgen

Fredag;
Jag, mamma och Junia åkte till barnens hus i kungens kurva. Åkpåse, varma tossor, nappflaska och resesäng inhandlades.
Sen åkte vi till mormor i Hägersten som bjöd på lunch. ( lämnade även hunden hos henne )

När vi kom hem blev det storstädning på högsta nivå.
Vi hjälptes åt så gott vi kunde.
På kvällen packade vi ihop oss och begav oss till min bror i nykvarn där vi spenderade natten. ( hade visning av min lägenhet på lördagsförmiddagen )
Vi hade en redig myskväll med grekisk buffé och gott rött vin. Massa chips och gott till xfactor.

På lördagen så åkte jag in till stan med Junia och Tilde. Vi gick och kollade i butiker och sen blev det lunch på donken.

Sen kom Junias farfar och hämtade henne, jag och Kim började packa och göra oss resklara.
Kl 16.30 kom taxin och hämtade upp oss.
Raka vägen till Birka paradise.
Vi åkte alltså med jobbet och våra respektive. Och den trippen var väldigt rolig!
En aning tungt på söndagen men lite taxfree shopping orkade vi med.

Så det var helgen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0