Hej!

Idag har vi jobbat på! Var uppe tidigt, packade in mig och Junia i bilen och sen begav vi oss till brunnsäng och bytte bil samt hämtade upp pappa. Åkte till narva för att hämta lite speciella lampor sen förbi nykvarn där jag lämnade av Junia till "moster" Nina. De fick en jättemys dag tillsammans och Tilde och Lucas hjälpte till när de slutat skolan. Roligt med kusin lek :)
Jag hämtade upp henne vid 19 tiden och sen åkte vi och handlade lite kvällsmat. Kim är fortfarande i lägenheten och där har han varit hela dagen sen kl 09. Om jag inte minns helt fel så skulle kakel i badrum upp, måla väggar i vardagsrum/kök och dörrkarmar sättas på plats idag. Han har några killar där som hjälper honom.
Snart är allt detta jobb över, jag längtar så mycket efter att få mer tid till min familj. Och såklart få bo i en fin lägenhet som världens bästa kille har fixat av kärlek och jäkla massa envishet ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vart ska ni flytta någonstans? :)

2012-10-03 @ 17:36:46
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0