heelojj

det är fasen inte ofta man använder datorn nu för tiden. men idag passar jag på och gör ett inlägg innan jag drar mig hemåt från jobbet.
idag har jag haft 5 säljare på besök.. hmm var det så.. gelia, beild, krebs, texa och eglo. jo så var det.
6 pallar med gods har även kommit.
behöver jag säga att jag är desperat efter vila nu?
jag tog en varma koppen som lunch mellan säljarna, brände mig på tungan för jag sörplade i mig allt på 5 min.
skar mig gjorde jag också, inte på koppen utan på en stjärna som var gjord av tjockt fattigmanssilver-glas , den monterade jag i hop i morse...och det gick ju sådär... 1000 bitar blev det av den. jäklar vad det ska dunka i fingret då.
 
nu ska jag hem, men först hämta Junia som är hos min bror.
jag hoppas min boyfriend har lagat något extra gott tills jag kommer hem för jag är så jäääkla hungrig.
 
hörs.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0