Gokväll...

Ikväll var vi onyttiga men det var så barnsligt gott!
Kim gjorde pannkakor med chokladsås och glass. Å fy vad bra det satt efter zumban. Såklart fick Junia också smaka :) hon äääälskar glass, men vem gör inte det?
Efter maten sprang Kim ner till lägenheten igen. Jag sitter framför kockarnas kamp och samtidigt försöker jag fylla i Junias " första år" bok. Guuu jag är så dålig. Jag var ju så duktig och skrev ner minsta lilla grej de första 8 veckorna. Men på senare tid alltså... Jag kommer inte ihåg när hon pekade första gången och hur var det nu, vänster nere eller höger nere tanden som kom först?
Känner mig AS kass att jag inte har hunnit...
Allt möjligt händer ju varje dag nu och jag orkar bara inte!

Aja, det är redan fredag i morgon. Puuuh skönt!
Denna helg går även den i festens tecken, vi ska hem till familjen Åberg på 60 års partaj. Vi blir ett stort gäng Bla kommer Kims bror Johan med hans fru och kids, ner från Sundsvall. Ska bli kul att få träffa dem äntligen! Deras yngsta tjej, Ebba är bara några månader äldre än Junia.
Längtar längtar, och Lasse och Åsa lagar alltid så fantastiskt god mat!




Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vi har tittat på hus lite vart som, trivs ju bra i Brunnsäng men kan tänka mig att bo något utanför Södertälje i framtiden. Ni då?

Yes, min familj och stora delar av släkten bor i Södertälje så vi vill inte flytta för långt :)

Kram

2012-10-04 @ 20:58:47
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0