En ledig torsdag

Vi sov hela familjen till kl 10. Sen gick jag och Junia upp och åt frukost, klädde på oss och sen begav vi oss till stan för att möta min mor.
Handlade lite nödvändiga ting, så som dusch draperi till badkaret. Sista jäkla gången, snart får vi ett top notch badrum! Sen hittade jag ett par skor på din sko. Sjukt länge sen jag hittade ett par pjuck där... 399:- som hittat!
Sen var det ju det där med syrrans födelsedags present. Efter många om och men blev det ett Thomas Sabo armband med 2 berlocker. Tror hon kommer bli glaa!
Sen så gick vi hem till mammas och pappas nya lägenhet. Första gången jag såg den, väldigt fin. Skulle också satsa på nybyggt om jag vore lite till åren. Allt är ju så fräscht!
Vi åt lunch från nancys som ligger i samma byggnad :) sen kom Kim förbi med Wilma. Fikade och snackade lite.
Kl 17 var det zumba för mig och Jelena. Blir bara roligare och roligare!
Nu på kvällskvisten städade vi undan lite och åt en god middag.

Imorgon kommer fotografen sen har vi faktiskt tänkt att gå på en eftermiddags bio. taken 2.

Hej svejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0