Måndag

Tjohej. Är on my way home. Dagen har gått i ett. Vi taggar på jobbet inför torsdag då vi ska ha jul kväll och ha öppet till 21. Massa erbjudanden och -20% på alla julprodukter. Goodiebags kommer också delas ut till de 50 första kunderna.
Men detta gäller bara mellan 19-21. Hoppas och håller tummarna på att det blir en kanonkväll. Annonsen som jag har fixat och trixat med kommer ut i eskilstuna kuriren på torsdag.
Jag ljuger inte om jag säger att vi har över 100 olika modeller på ljusstakar.
Aja detta ska iaf bli Spännande!!!

Lägger upp några av mina favoriter för iår. Hjärtat kommer få en plats i Junias fönster. Den är ursöt.


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack snälla för din kommentar! Yes, det blir en Tuva :)

2012-11-12 @ 19:26:11
URL: http://mikaelita.blogg.se
Postat av: Nina

Hej. Halkade in på din blogg för ett tag sen och fastnade. Kul att läsa om er vardag. Tyckte att hjärtat var jätte fint, passar nog jätte fint i ett flickrum:)

2012-11-12 @ 20:54:22
URL: http://Vaskelainen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0