Lördag

O vad mamma och pappa är glada för sovmorgonen vi fick. Junia vaknade 09.40.
Familjefrukost, sen begav sig Kim till lägenheten.
Vi andra ska bara vara hemma. Tänker inte lyfta ett finger. Kolla tv, leka, sjunga, läsa, blogga...

Mina tankar irrar runt om min lägenhet som det just i denna stund budas på. Budgivarna är lite "sega" det kan liksom gå 1 dag mellan buden. Men mäklaren har förklarat att det är så i dessa tider.
Minns ju själv när vi budade på huset i nykvarn vi ville ha för 1 1/2 år sedan då var det liksom bud var 10e minut.
Men jag ska inte klaga, helt fantastiskt att fler än en vill ha lägenheten!

När Kim är klar för dagen ska vi ta en promenad till kyrkogården och tända ett ljus.
Sen blir det en lugn kväll hemma med oxfilé och mammas goda pepparsås. En skumpa ligger på kylning också <3
Trevlig helg allesammans !


Kommentarer
Postat av: caroline

Bor ni i nykvarn? min sambo är ju därifrån :D hihi. jättefina semesterbilder förresten =)

2012-11-03 @ 14:27:16
URL: http://www.ilbeyourcommander.blogg.se
Postat av: Mikaela

Jättefina bilder på er! :)

2012-11-03 @ 19:40:41
URL: http://mikaelita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0