Godkväll.

Nu har lillan somnat, vi ska lägga oss i soffan med en film.
Jag håller på att bli förkyld, har nyst sjuttioelva gånger den senaste timmen. Usch och blä, sånt tjafs orkar jag inte med nu!

Kim var i vår nya lägenhet idag, han mätte och kollade ut lite saker. Snart börjar det stora projektet... Tror han sätter igång med allt när vi kommer hem från Grekland, så om en månad ungefär. Kim får sköta det mesta, han är bäst på inredning och sånt. Jag litar fullt ut på att han väljer rätt kök och kakel osv. De enda jag kan är belysning.... Och den kommer att vara grym! Tänk att få det precis som man vill tom uttag som sitter där man vill att de ska sitta.

Nä film var det! Heeej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0