God natt!

Så nu sover Junia och jag ska också krypa ner i sängen med ett.... eller två avsnitt av one tree hill. Kim är helt inne i sitt lägenhetstänk, han kollar kök, olika köks-ö lösningar, golv hit och dit och badrum. Jag är så glad att han är intresserad av sånt eftersom jag själv inte är det. Visst det är kul att bläddra i en tidning och peka på ett ursnyggt badrum och säga så vill jag ha det, men så funkar det inte riktigt...(fick jag lära mig ;)
Dagens föräldragrupps möte var helt ok. Junia är äldst på sina 4 1/2 månad och yngsta killen var 2 månader å nån vecka om jag minns rätt. Idag masserade vi magen. Junia gillat såklart, sen blev det lite prat om mat och sömnvanor. Rebecca hängde med, så nu vet hon också hur man utför babymassage. greeeeeat!
Sen blev det stan, Kim hämtade upp mig och Junia efter jobbet så åkte vi till enhörna och fixade lite.
Handlade mat på maxi. Middag... Fotboll på tv. Trööööött!

Godnatt säger jag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0