FREEEEDAG!

Idag var vi uppe tidigt. Jag hade ställt bilen fel så jag kom på sent igår att jag var tvungen att flytta den innan kl 9 i morse. De har ju satt upp sånna urlöjliga skyltar att man tex inte får stå på vissa gator olika dagar i veckan. jävla fasoner. efter ha bott här i ett x antal år så har ju jag aldrig behövt tänka på vilken dag det är och vart jag får stå. som förra fredagen. jag parkerade utanför porten mellan 13.15- 14.00. jag betalade tom avgift! men inte fan kom jag ihåg att man inte just fick stå på den gatan på fredagar. Böter på 700 spänn - ja tack!
men men... sånt är livet.

Lillfisan har somnat om... jag ska hoppa in i duschen. Sen när hon är vaknat till liv ska jag hänga tvätt, åka till e-ljus och hämta lite lampor... åka förbi ljuspunkten på stan och sen blir det en tripp till etuna för att lämna lampor.
ska även handla inför helgen. så vi har fullt upp idag!
kl 19 är det volleyboll. jag har längtat hela veckan... det är verkligen kul!


vi myser omkring här hemma =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0