tisdag idag

Hej å hå så var den här dagen förbi. Vi tog en promenad till brunnsäng. En sovande Junia fick vara kvar utomhus så jag kunde kolla upp lite båttider till och från Rhodos.
Ja..vi var kvar där en stund... sen gick vi hem igen. Tog en omväg längs kanalen i det fina vädret.
Ikväll ska Kim jobba sent, förväntar mig en sliten man hemma runt midnatt - om jag har tur.

Aja, när vi kom hem så hade Junia gjort sitt allra bästa och bajsat så mycket att det kommit upp på ryggen...blöjan räckte liksom inte till, så det blev ett bad för att få rent allt.

Imorgon ska vi tillbaka till Atelje Schulte och välja ut bilderna. Spännande =)

För övrigt har jag gått omkring och trott att det var onsdag idag, och sett fram emot finalen i sveriges mästerkock. MEN så är det ju tisdag... ska kolla på den där nya serien på 1.an. Född 2010, man får följa barn från förlossningen och framåt. Kan ju vara lite kul nu när man är småbarnsförälder.

Hejsvejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0