TACK!

Har suttit och gått igenom alla Junias doppresenter.
Hon har fått kläder, mest söta klänningar =), halsband i guld och i silver, armband, örhängen (när är det läge att ta hål i öronen?), speldosa, böcker, sparbössa, fotoalbum, badgrejer, gosedjur och pengar..pengar och pengar! hon är nästan rikare än sin mamma nu ;)
Den bästa och helt oförglömliga gåvan stod Jelena och Tobias för. En vit spjälsäng. Den är så jävla fin. Ja, jag svär..för så JÄÄÄKLA fin är den. Tobbe har gjort den. Jag har aldrig sett en sådan fin säng i hela mitt liv (och jag har kollat på en heeeeel del spjälsängar på nätet) den väger som bly och är så välarbetad. Junia provlåg den i måndags. Jag började nästan gråta när jag tänkte på allt jobb Tobbe har lagt ner för hennes skull. Fattar inte hur han har lyckats. Tänk att det finns ingen i hela världen som har en likadan. Jag älskar den!
Vi är så glada att vi har er! 









Bilder på sängen kommer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0