mys lördag

Min sovande unge alltså...Hon vaknade 08.30, käkade i 5 min och somnade om. Vaknade igen vid 12, käkade och somnade om. Kl 15 klädde jag på en sovande Junia, så gick vi ut en promenad med Kim och Sarah. Vi gick några skogsvägar ... det funkade faktiskt med vagnen över stockar o sten ;) wilma sprang för glatta livet och letade kottar. Junia sov heeela tiden.
kl 18 var det middag hemma hos Jonn (som fyllt 26) det blev tapas i mängder =) jättegottis! och en efterrätt som var aweeesome! creme de la catalana (eller som Jonn sa; creme de la kalamata...= grekiska oliver hahha)  
det var en trevlig kväll... Junia somnade i Sandras famn.
Efter middagen åkte jag o Kim och hyrde 3 rullar o sen begav vi oss till Enhörna. Hampus, Sebbe och Patrik var här och hade lite fördänga. Vi hann med att se Get him to the greek innan de tog en taxi in till stan.
Vi var uppe en stund till, men vid 01 så gv vi upp och la oss. Då hade Junia redan somnat.

Ja.. nu är det söndag. Behöver jag nämna att Junia fortfarande ligger och sover?  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0