måndag

Jag o Junia vaknade 11.30. av att Kim kom hem för att käka lunch =) då hade vi sovit gott i 12 timmar. Tror inte att Junia har sovit så många timmar i streck utan käk. Men när hon vaknade åt hon för fulla muggar ;)

Vi gjorde oss klara och promenerade ner till stan där vi mötte upp Jelena för en lunch på nancys. Jag gick förbi Maria Montazami på make up store, kön till henne var ju tråkigt lång... men iaf den lunchen blev en 3 timmars lunch, sen gick vi mot Dalgatan för att möta upp Becky.
Glassbilen stannade precis vid oss...och jag kunde inte hålla mig så glass för 315 kr fick följa med hem. mmmm GLASS va gott!
Vi tog med oss hundarna och gick ut en sväng, sen hem till täppis och bara hängde framför tvn.
När träningsnarkomanen Becky gått till WC så åkte jag, Jelena o Junia till ica maxi och handlade middag.
När Kim och Tobbe kom hem från jobbet blev det lövbiff, potatisräfflor och såser. OCH påskmust.
Sen kom Rebecca tillbaka och vi la oss döda i soffan och kollade på baksmällan 2, och såklart tog vi varsin glass.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0