heeej

Igår var vi bara här i enhörna. gick ut en sväng... kollade på film. lagade tacos. bara va helt enkelt.

Idag har vi inte heller något planerat. Jag o junia kanske åker in en sväng till täppgatan och kollar läget. Hela veckan är faktiskt ganska lugn...
Imorgon ska vi till atelje Schulte och ta lite snygga bilder.
På onsdag ska jag sätta mig ner med min far och beställa hem all jul till jobbet. Det är ju kul, men svårt. För det första ska man hitta de rätta produkterna och sen antal. Tar man för många så har man ju kvar dem till nästa år...och tar man för få så.. ja... får man ju inte in lika mycket pengar.
Några produkter (som är med i vårt gemensamma utskick) är ju redan bestämda av produktrådet.
Å på fredag ska vi till bvc och träffa en läkare. Så ska Junia få sina sprutor som hon behöver innan vi drar i väg till Grekland.

jaaa....nu ska jag nog passa på att ta en dusch. Junia och Wilma ligger fortfarande o slaggar.

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0