FREEEDAG

Haaallå där. Trevlig med helg!
Jag blev väckt vid elva "imorse" av att LT ringde mig. Junia är tydligen "veckans bebis" vad det nu innebär... ?tycker sånt är lite jobbigt...men man kan ju inte säga...NEJ hon ska inte vara veckans bebis. Aja, hon frågade iaf hur det kändes o vara 3 i familjen...och hur Junia skötte sig ;) vad vi gjorde om dagarna osv.
Efter det samtalet var jag ju hur pigg som helst, så jag passade på att käka lite frulle eftersom Junia låg o sov.

Efter en snabbis ute med hunden ligger vi alla i soffan, tror Junia somnar vilken sekund som helst så jag ska börja städa. Sortera kläder och göra högar med de klädesplagg som ska med till Grekland.

Ikväll var vi bjudna hem till Kims pappa, men tyvärr är det sjukstuga där hemma så vi ska åka och hälsa på farmor Carina istället. I natt ska vi skjutsa min mamma, pappa o Wilmis till arlanda. JUST DET! jag ska göra Wilma flyg-fin. Bad och klippa klorna.

jeppjepp, vi hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0