fredagen

Ja..som sagt var vi uppe TIDIGT igår. Man märker på Junia att hon inte är en morgonmänniska. Hon vägrar att vakna, sover tom när jag klär på henne. Men iaf så åkte vi in till stan och gick till bvc. vägde och mätte. Hon är uppe i 5460g och 61cm lång nu.
jag o Kim har en liten tävling...om vem som gissar rätt eller kommer närmast i vikt o längd. förloraren bjuder på middag. som vanligt så segrade jag! =) (jag- 5500g 61cm, Kim - 5400g 62cm)

efter bvc mötte vi upp becky. vi gick och hämtade ut passen, sen blev det en shopping-runda på stan. kappahl hade 25 % så jag passade på att handla lite kläder till Junia som hon ska ha i Grekland. Efter det blev det lunch på nancys.
Sen åkte vi 3 ut till Enhörna och käkade daimglass o kollade på OC.

På kvällen var det vollyboll som vanligt med Jonn, Sarah, Daniel, Becky, Jelena o Tobbe. Börjar bli riktig skoj nu när man har lärt sig lite mer och fått in snitsen. Jag o Jonn var bäst...obesegrade;)
Det blev middag på Olearys. GOTT som fan.

Väl hemma i Enhörna så somnade Junia på 5 min... och jag o Kim efter 10 min. HELT SLUT!
Det var en bra fredag med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0