Junia 10 veckor och 1 dag.

När jag ska handla så slutar det alltid med att jag handlar mycket mer än vad jag hade tänkt. som idag, jag skulle handla ett paket blöjor, våtservetter och cesar-hundmat. Notan slutade på 439 spänn. för vad? va tusan köpte jag?

Aja, väl hemma så sov Junia 1½h i vagnen ute på altanen. Nu ligger hon på en filt framför tvn (OC) och sprattlar som bara den. Hon har inte kommit på att man kan vända på sig än, men det kommer väl en vacker dag =)
Den senaste veckan har hon börjat dreggla och göra bubblor. Får väl ta o köpa några dregglisar så inte hennes kläder blir helt blöta...
Jaa..det händer nya grejer varje dag. Hon älskar att stå och skjuta ifrån med benen. Å såklart att ta sovmorgon. Kan inte fatta att hon är en sådan sömntuta. När Kim går det jobbet vid 07 är hon aldrig vaken. Han får hela tiden säga hej då till 2 sovande zombietjejer. kl 11 brukar hon slå upp sina blå.
Hon har upptäckt sina händer också... de åker fort in i munnen när nappen inte är i närheten.
De 2 första månaderna så bajsade hon säkert 7-8 ggr/dag. Det slog liksom aldrig fel, så fort hon åt så kom det som ett brev med posten. Men nu... helt förändrat.. hon bajsar kanske 2-3 ggr i veckan. Konstigt hur det kan ändras sådär... blev lite orolig där ett tag när det hade gått 5 dagar, men BVC lugnade mig o sa att småttingarna kan bajsa upp till 10 ggr/dag till 1 gång i veckan. Allt är normalt.
Kul om läsa om Junias bajsvanor va? ;)
Nu ska vi bara se till att de där 2-3 gångerna i veckan inträffar när Kim är hemma så han kan få in snitsen att byta blöjor hehe..

Kim ska köra cross efter jobbet, så jag o Junia ska sysselsätta oss med ett bad! wihooo!







Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack! Känns " bra" att man ite är ensam om att ha detta problem. Men jag ska hålla ut, för det är ju som du säger, det blir bättre!

2012-03-23 @ 10:57:25
URL: http://saaandylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0