Vi försökte...

Ha trevligt, men det liksom kom av sig. Vi , gänget , samlades hos Gurra för att njuta av en Sverige seger, gott sällskap, vin, öl, chips m. dipp och gul?! Vattenmelon stod redo på EM menyn. Men allt blev bara så fel fel feeeeeel! Jag orkar inte beklaga mig. Min söta 5 månaders bebbe ( säger man fortfarande bebis när de känns så stora? :) somnade i mitt knä och kurade ihos sig som en liten säl, då blev mitt hjärta kärleksfullt igen. Det blev liksom bäcksvart när emfesten kom av sig. Men som G sa; Emelie, Loreen vann ju iaf, och HON är ju så jävla mycket bättre än svenska landslaget som tjänar miljoners miljoner i sina klubbar men aldrig kan få till ett fungerande spel ihop och såklart är de helt usla för att de inte kan ge oss lite hopp, ( nu gick jag iaf IN på skiten)
Tack för ikväll, det var roligt att träffas vänner. Cecilia, vi kommer att sakna dig, ses på Kaly i augusti, thats for sure!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0