Hemma-dag!

Eftersom det blev ganska sent igår vaknade jag och Junia inte förrän kl 10 i morse. Skönt! Fram till kl 12 blev det lite jobb med pappa, gick igenom maaaassor av produkter som ska komma in till hösten.
Sen blev det gröt och ersättning för lilla fröken, sen somnade hon bums. Då hann jag också få i mig lite mat i form av 2 varma mackor.
Idag ska vi bara hänga hemma, jag måste packa upp allt och ställa allt på sin plats, dammsuga av och sånt trist. När Kim slutat ska vi till bror i nykvarn och grilla och säga "hejdå" och trevlig semester. De åker till mamma och pappa i grekland på fredag och vi ska vara hus, katt och hundvakt. Hoppas på 2 soliga veckor här hemma så vi kan utnyttja poolen till max!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0