Trött på en sommar som aldrig kommer.

Jag skulle få panik om jag inte hade Greklandsresan inbokad. Jag är så grymt trött på att bara gå här och vänta på att få sätta på mig shorts, dra till nån strand och mysa med vänner, låta Junia få plaska i en svensk sjö och känna att nu är det fan sommar... På riktigt. Jag vet att det finns massor av saker man kan göra utan en badstrand men jag hade liksom en vision om att jag och Junia skulle få spendera vår sista riktiga "mamma ledighet" tillsammans i Sverige på just stränder el gräsmattor. Sen kostar ju allt man ska göra när det är lite halvdåligt väder, känns det som. Så om jag ska summera denna sommar hittills har det mest sett ut på detta vis; promenader, hyrt film, ätit på restaurang och grillat ( fast de flesta av gångerna har vi ätit maten inomhus) typ sånt vi gjorde i MARS, nu är ju det tyvärr JULI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0