nyårsdagen

vem åt inte pizza? 
 
jag o kim låg i sängen precis hela dagen (förrutom när vi hämtade pizza och hämtade wilma) vet inte hur många filmer vi plöjde. några 2½men avsnitt också. jag hade inte en toppen dag direkt. hade ganska ont (hade även ont på natten till nyårsdagen så det blev inte mcyket sömn, lyckades somna till på soffan runt halv 7)... så det blev 2 bad och alvedon. värken släpper helt i badet... ganska konstigt egentligen.

men idag mår jag bra igen! och vad ska jag hitta på då? gå ut med wilmis...har jag gjort... (har verkligen världens tröttaste hund!) jag får tvinga med henne ut... beror ju ifs på vädret, hon hatar att bli blöt om tassarna o magen.
nu ska jag diska, fixa lite... städa, springa i trappor... dricka hallonté. för nu vill jag ha ut den förbaskade ungen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0