januari 2011

gick väl i festens tecken...? vad jag minns! haha. varje helg hade jag min vapendragare vid min sida.















musiken som spelades var:
Kanye West - Runaway, jag var helt kär i den!
Rihanna - Man Down
Aloe Blacc - I Need A Dollar
Inna - Amazing
å några fler.

vi hade lite hemtrevliga kvällar också. hyrde rullar (mest skräckisar) och åt middagar. det blev kanske lite för mycket av de goda... godis...chips...zero..

mysbecky en hyggkväll.
pappa fyllde år. (just det det gör han i år också!)



det var mycket snö ute, kallt som fan. man halkade varje dag. så jäkla pinsamt när sånt händer =)

bokade resa till Thailand.
va på ljusexperten möte i borås.
jobbade på som bara den, pappa var i grekland hela januari.
va i scaniarinken ofta och försökte stötta ssk så gott jag kunde.

jaa... det var januari det!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0