april 2011

mamma å pappa åkte till grekland. projektet med ett till rum började.



jag och kim flyttade till täppgatan<3

jag fortsatte att gå ut och roa mig eftersom CECILIA kom hem från thailand! förfester på balkongen med resväskan och vapendragaren. (jaaa det var så varmt! stunder från täppisbalkongen är oslagbara!) vårpremiär för rosé vinet!
men vi var även hemma hos martin o linda och jonn och sandra.




bokade resan till Åre tillsammans med cecilia, gurra, kim, jelena o tobbe.

flyttade ut till nykvarn några dagar för att vara hus och katt-vakt. hade med mig cecilia nån kväll och vi hade riktigt mys med vin och gamla minnen.

har ett svagt minne att kim köpte en cross haha

var som vanligt på massage... på bio... på restaurang... bowlade. levde livets glada dagar.

gick på årets sista sskmatch, och de åkte ut!



21 april drog vi iväg till ÅRE!








hade inbrott i butiken under påsken. mindre kul.

lagom till valborg fick vi världens största och BÄSTA nyhet. (fast då var vi mest förvirrade och vilsna)
ett plus.

Kommentarer
Postat av: Sillybill

Åh Åre!



kommer du ihåg att jag inte var helt säker på att jag ville åka.



Tur att jag följde med :). Det var så mysigt att sitta i backen och grilla och dricka lite, hjälpa killen som ramlade i hoppet =)



När åker vi till fjällen igen?

2012-01-10 @ 08:14:25
Postat av: emelie

hahahah LIIIIIITE? blev förtusan alkoholförgiftad!

det var en perfekt helg i mina ögon!



tycker vi drar så fort du har en helg över... och det finns snö. typ nästa år?

2012-01-10 @ 16:12:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0