9 januari

ja cecilia. kaffemaskinen kan även göra choklad, och det gillar ju jag! ;)

så var det måndag igen. alla har börjat jobba. jag jobbar på att inte tänka allt för mycket.
sov till halv 12 idag. har haft en problemfri natt. så skönt! promenaden igår gjorde säkert susen.
mobilen går varm, började dagen med att svara på sms. det är många som undrar om det har hänt något. jag har även pratat med mormor och farmor. samma svar där. inget har hänt.

efter frukosten gick jag ut med wilma. kallt idag. fick draaaa henne med mig ut. det är lite jobbigt att förbereda sig på en lång iskall prommis... klä sig bra, täcke på wilma och så vägrar hon att gå. jag orkar ju inte direkt bära henne.

nu ligger jag i sängen, kollar på tv.

vi får se hur dagen slutar! hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sillybill

Kaffi kaffi = Gott.



Bra att den kan göra choklad också :)



När jag kommer hem ska jag lära mig och sen göra fika åt oss

2012-01-10 @ 08:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0