3 januari

idag har jag varit på koll hos bm igen. känns som jag springer där hela tiden. men så är det i slutet. mamma följde med idag. som vanligt såg allt bra ut. fanns dock inte så mycket plats kvar för bebisen o växa nu. magen är så stor och spänd nu så jag tror jag håller på att spricka.
jag hopppas INTE att jag behöver gå på nästa koll den 10 jan. helst av allt skulle jag vilja ha detta avklarat by then.
sen drog vi ner till stan för att gå på jakt efter en födelsedagspresent till pappa. han fyller 58 år imorgon. vi ska fira honom på torsdag. då är det stor middag hemma hos mamma o pappa. hela familjen kommer. ska bli kul att träffa alla igen. syrran..emilia o andreas har jag inte träffat på länge!
ja... vi gick runt på stan i 2 h... träffade nina o tilde också. hittade massa onödiga prylar som också fick följa med hem.
nu ligger jag helt utslagen i sängen. vilopause!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0