hej

igår var vi (jag, lillan o becca) på bvc för första gången... vi mätte och vägde. nu är lilla fröken hela 56 cm lång och väger 4390g. (inte så liten längre)

om 2 månader drar vi iväg till grekland. jag längtar så mycket! vill bara komma bort från det här vädret och att vi alla kan vara tillsammans. jag saknar Kim om dagarna. imorgon är han ledig och då får vi en lång-helg tillsammans. <3

idag ska mamma o pappa ta hand om lillan medan jag är hos frissan. oj ja, ja ska till frissan. jag har inte klippt mig på ca 4 år. jag är rädd... men nu fan får det vara nog! jag kan inte gå omkring och se ut såhär. nu måste jag försöka bli människa igen. 
även om det är ett tag kvar tills magen blir platt igen så är jag på god väg. 2 kg kvar tills jag är nere på inskrivningsvikten. resten får ta den tid som behövs, orkar inte tänka på det just nu!

hej dååå! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0