29 feb

hej.
wilma ville gå ut idag. (eftersom det var fint väder) jag fick med henne hela vägen till brunnsäng. skitskönt att köra vagn nu... det är ju ganska så mycket jobbigare o köra i snö, halka och slask.
aja, hemma i brunnsäng tog vi det lugnt. testade klänningen som hon ska ha på fikat efter dopet. och mössan som mormor också har sytt. haha... hon såg så puttenuttig ut...helt i vit spets... och rosa rosett i mössan. kommer bli perfa det här!

vid halv 4 promenerade vi tillbaka hem till täppis. mötte upp Kim på parkeringen. han tog med sig Junia till garaget. sen skulle hon få vara hos farmor i enhörna. 
jag behövde lite egen tid. jag har nämligen pysslat. klippt, klistrat, skrivit osv. vad det är får ni veta senare för det är hemligt fram till dopet =)

sen har jag slängt alla gamla handdukar, mina nya fina, som jag beställde på mässan i februari kom förra veckan. skönt att byta. haddukar ä fan viktigt. finns ju inget skönare att svepa in kroppen i en redig fluff handduk. färgglada är de också. beställde även missoni inspirerade strandhaddukar som vi ska skicka ner till grekland.
lådan ska skickas nu i mars så nu ska vi packa allt som behövs därnere. spjälsäng, skötbord, nattduksbord, BLÖJOR tänkte jag skicka med också. man får ju rabatter hela tiden här hemma och i grekland är de inte lika billiga. (undrar bara hur stor Junia kommer vara Juni-juli-aug, får väl ta nått paket av varje) sänghimmel ska med, det ska funka mer som myggnät.

jaaa ... nu blir det chill framför tv:n resten av kvällen. sveriges mästerkock, den hemlige miljonären och o bigbrother ska jag titta på. jag skippar kroatien-sverige....tror jag.

förresten, har tänkt på det här med babysim. är det nån idé? tycker verkligen bebbarna att det är kul? nån som har testat?

bye


äääälskar dina runda goa kinder <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0