Lördagskväll

Sitter i bilen, Kim kör och Junia sover. Har bara kommit en liten bit på vägen mot Sundsvall. Men vi har det bra. Lyssnar på skön musik och pratar om vad vi ska hitta på för skoj i Thailand.
Finns massor vi vill göra :)
Vi pratar om vilka resor vi ska göra när Junia blir större och förstår också. Ska bli så roligt, ser fram emot framtiden.
Att få resa iväg är det bästa som finns!
Och vårt förhållande behöver verkligen få ett uppsving. Inte för att vi har det dåligt på något sätt, men Kim har spenderat all sin tid i lägenheten sedan slutet av augusti månad så jag behöver verkligen honom för mig själv i 2 veckor.
Tänk alla kvällar jag kommit hem sent från jobbet till en tom lägenhet och saknat att få vara en familj. Men nu är det över, jag minns nästan inte hur förtvivlad och ensam jag har känt mig.
Nu vänder det.
Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0