Hej

Tar en pause från packningen. En film, godis och en flaska rött kvällen till ära. Sista natten vi sover på täppis, känns lite sorgligt. Tänk va mycket som har hänt här, och framförallt de senaste 2 åren. Här levde vi under hela graviditeten och guuud vilka känslor man hade... Här befann vi oss när vi levde i bebis bubblan. Jag och Junia lärde känna varandra här. Så himla mycket känslor mellan dessa väggar, men nu är det dags att gå vidare.

Junia har varit med sin farmor hela dagen, jag har jobbat och Kim har gjort allt möjligt, varit på ikea, fixat med rören i nya lgh, kört flyttlådor, lämnat Wilma hos min mamma m.m.
Junia kom hem vid halv 8, ganska så trött, så vi busade lite och sen bums i säng. Hon somnade snabbt med sin älskade vällingflaska.
Skönt för då hann vi packa det sista.

Imorgon ska jag jobba. Sarah, Daniel och Jonn kommer hit och hjälper till med flytt och barnvakt.
Underbart att få hjälp, guld värt!

Jaja, är faktiskt lite ledsen innerst inne. Mitt första hem... Älskade täppis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0