Hej heeej

Alltså jag är så trött. När väckarklockan ringde imorse trodde jag att det var ett stort skämt.
Men om ca 2 veckor, närmare bestämt 21 december är det värsta över. Då är täppis ett minne blott. Jag kan inte fatta att jag snart får mitt liv tillbaka.
På söndag kommer flyttstädningen hit och då ska det vara tomt... och ja, det finns en hel del grejer kvar.
Bla ett skåp som jag inte ens vill öppna och börja rensa ut. Det är ett sådant skåp som det bara ligger skit i , fast kanske nån viktig pryl så jag kan liksom inte bara dra ihop allt och lägga i en stor soppåse. Jag måste sortera. Huua blä usch fy va jobbigt.

Nu drar jag till jobbet, ha en bra daaaaag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0