trist väder

men vad gör det när det kommer bli en toppendag i alla fall?
jag o Junia skulle ut på promenad, men ändrade oss när vi gick upp. det var liksom snöblandat regn och sånt gillar vi inte. så vi tog bilen till Atelje Schulte och hämtade ut bilderna vi beställde innan semestern.
De blev sååå fina, vill visa alla nuuu, men det går inte för jag vet att mamma med flera läser min blogg å då skulle det ju inte bli nån överraskning. Men en bild kan jag visa, den förstorade vi upp till min mormor. Hon ska få den när vi åker upp till Järvsö och hälsar på. Hon har sytt dopklänningen och mössan Junia har på sig på kortet.



När farmor Carina slutar jobbet kommer hon förbi och hämtar Junia. De ska umgås lite extra eftersom de inte har setts på ca 3 veckor. Junia blir kvar i enhörna över natten. Jag o Kim och resten av kompisgänget ska spela volleyboll i 2 timmar sen blir det käk hos nån. ska bli väldigt kul!

Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0