Hemma

Ja, igår kom vi hem. Vi avslutade resan med en natt på samma hotell på Rhodos. Det blev en bra avslutning.
Vi beställde upp mat på rummet och bara var tillsammans. Satt på balkongen och tittade på solnedgången.

Resan hem till Sverige gick bra, vi hade förtur till flyget så det var så bekvämt att kunna välja plats på planet. Ingen trängsel osv, sen så hade vi hela raden för oss själva så när vi kom upp i luften fick Junia ligga på eget säte.

Rebecca kom och hämtade oss på Skavsta. Sen blev det raka vägen hem. Packade upp lite och Kim fixade käk. Vi somnade rätt tidigt. Känns ju SÅDÄR att vara hemma igen. Usch jag saknar mamma, pappa o Wilma. Vi hade så trevligt och vi åt så god mat. Et var verkligen en upplevelse att sitta där på torget och höra dynamiten dåna kring oss.
Vi åker nästa påsk igen! Men såklart ska vi dit tidigare också, men vi har inte bestämt datum.

Idag gick vi upp vid halv nio. Jag väntade in i det sista för att väcka Junia. Hon bara sover den tjejen! Vi mötte iaf upp Becca och vi uträttade lite saker. Sen blev det frulle på nancys. Nu sitter vi här hemma och bara chillar, vi har köpt varsin hårfärg så vi ska hjälpa varandra me det:)

Ja annars hände det inte så mycket. Tror att min mjölk håller på att lägga ner... Hon verkar bara bli mätt på morgonen så nu har jag börjat med ganska mycket ersättning. Får se vad BVC säger på måndag. Ska bli kul att se hur mycket Junia väger, var ju så längesedan vi var där!

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0