söndag

jag skrev ett ganska så långt inlägg igår,men med min vanliga tur så försvann allt precis innnan jag publicerade inlägget. typiskt va?

igår så jobbade jag. sen åkte jag o hämtade upp kim och jonn i garaget. kim hjälpte mig med möblerna till balkongen på täppis. fixade lite där, sen hem och gjorde oss klara till kvällen.
det blev middag på minako tillsammans med jonn och sandra. sen blev det bio på heron. jägarna 2. jag gillar ju svenska filmer och den här var riktigt spännande. peter stormare var awesome.

idag har vi sovit läääänge, ska snart åka till täppagtan och storstäda. mmm va kul ;)


åh ta mig tillbaka... ingen stress och ingen press!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0